251137
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
حوادث

محاصره کودک ۷ ساله فلسطینی توسط تانک‌های رژیم صهیونیستی

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از هیچ جنایتی در غزه دریغ نکرده‌اند، با محاصره یک کودک هفت ساله فلسطینی باعث رعب و وحشت او شدند.

به گزارش کودک پرس ، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از هیچ جنایتی در غزه دریغ نکرده‌اند، با محاصره یک کودک هفت ساله فلسطینی باعث رعب و وحشت او شدند.

هلال احمر فلسطین در این باره اعلام کرد که یک دختر هفت ساله در شهر غزه در داخل خودروی خانواده‌اش توسط تانک‌های اسرائیلی محاصره شد.

طبق گزارش خبرگزاری معا، هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد خانواده این دختر بچه فلسطینی توسط اشغالگران هدف قرار گرفت و او پدر و چهار تن از برادرانش را از دست داد.

این نهاد فلسطینی همچنین اضافه کرد: کادر ما همچنان با این کودک در ارتباط هستند تا او را آرام کنند، چرا که خانواده او در هنگام تماس با آمبولانس و اورژانس برای درخواست کمک بمباران شدند.

هلال احمر فلسطین در غزه اعلام کرد که هنوز سرنوشت امدادگرانی که دوشنبه برای نجات این دختر بچه رفته بودند، مشخص نیست.

این سازمان گزارش داد که ارتباطش با امدادگران قطع شده است و نمی‌داند که آیا آنها در ماموریت خود موفق بوده‌اند یا خیر.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌ نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۶ هزار شهید و ۶۵ هزار مجروح برجای گذاشته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار