251209
۱۶ بهمن ۱۴۰۲
هلال احمر

نامشخص بودن سرنوشت یک کودک و دو امدادگر هلال‌احمر فلسطینی

هلال احمر فلسطین اعلام کرد با وجود گذشت بیش از ۱۱۰ ساعت هنوز از سرنوشت دختری ۶ ساله و تیمی که برای نجات او در شهر غزه رفته بودند، اطلاعی ندارد.

به گزارش کودک پرس ، جمعیت هلال احمر فلسطین روز شنبه اعلام کرد با وجود گذشت بیش از ۱۱۰ ساعت ارسال کمک برای نجات جان دخترکی فلسطینی، هنوز از سرنوشت هند (کودک ۶ ساله) و تیمی که برای نجات او در شهر غزه رفته بودند، اطلاعی ندارد. آن‌ها تحت محاصره نظامیان صهیونیستی قرار داشتند.

خدمه یک آمبولانس از هلال احمر دوشنبه گذشته برای نجات دو دختر به نام‌های لیان (۱۵ ساله) و هند (۶ ساله) پس از محاصره تانک‌ها و سربازان ارتش صهیونیستی شتافتند. طبق اطلاعیه قبلی که از سوی جمعیت صادر شده بود، این دو دختر همراه با اعضای خانواده خود بودند که در خودرویشان مورد هدف نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

روز بعد، تعدادی از خدمه جمعیت هلال احمر در یک کلیپ ویدئویی که در پلتفرم ایکس منتشر شد، گفتند که محل حادثه در شهر غزه، نزدیک پمپ بنزین فارس (غرب شهر) بوده است.

هلال احمر فلسطین همچنین روز سه شنبه از شهید شدن لیان ۱۵ ساله خبر داد، در حالی که او در حال صحبت با خدمه کرسنت تلفنی بود و درخواست کمک می‌کرد، در همین حال که هند در داخل خودرو محاصره شده توسط تانک‌ها و سربازان اشغالگر باقی مانده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روز‌های گذشته همزمان با اجرای حملات نظامی و بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای به چندین منطقه از غزه حمله مجدد کرد و خواستار تخلیه ساکنان چند محله مسکونی شد.

از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر، ارتش صهیونیستی جنگ ویرانگری را در نوار غزه آغاز کرده است که به گفته مقامات فلسطینی، تا روز جمعه، ۲۷۱۳۱ شهید و ۶۶۲۸۷ مجروح بر جای گذاشته است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار