موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
27119
۱۸ مهر ۱۳۹۶
یوسف نیک انجام خبر داد؛

برگزاری همایش «کودکان حسینی» همزمان با هفته ملی کودک در فومن

یوسف نیک‌انجام از برگزاری همایش کودکان حسینی همزمان با روز جهانی کودک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، یوسف نیک انجام، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت: همزمان با روز جهانی کودک، همایش این روز با حضور کودکان در مسجد بالامحله فومن برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، شهادت حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) و زنده نگه داشتن مصائب اهل بیت (علیه‌السلام) برگزار شد، افزود: حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان سیال نقش بسزایی داشت.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه باید کودکان از این سنین با اهل بیت عصمت و طهارت (علیه‌السلام) آشنا شوند، گفت: حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) بهترین الگو برای کودکان است.

نیک‌انجام با اشاره به اینکه باید فرهنگ عاشورایی به نسل آینده انتقال پیدا کند، تصریح کرد: باید در این راستا بصیرت افزایی از کودکی در بین فرزندان انجام شود تا در آینده به خوبی مصائب اهل بیت (علیه‌السلام) را درک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ سازی حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) را یک الگوی کامل برای نونهالان بدانیم، خاطرنشان کرد: این مراسم با مشارکت فرماندهی بسیج مقاومت حوزه خواهران، امور صنفی شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار