249530
۳۰ آبان ۱۴۰۲
شهدای غزه

چراغ مراکز گردشگری قم به احترام کودکان غزه یک دقیقه خاموش شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: چراغ های مراکز تفریحی و گردشگری قم در شامگاه روز جهانی کودک به احترام شهدای غزه به ویژه پنج هزار شهید کودک این منطقه خاموش شد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا ارجمندی شامگاه دوشنبه اظهار کرد: مراکز تفریحی و گردشگری استان قم به احترام کودکان شهید غزه ساعت ۲۱ چراغ های خود را به مدت یک دقیقه خاموش کردند و اهالی این حوزه با روشن کردن شمع یاد و خاطره شهدای اخیر غزه را گرامی داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی ،‌گردشگری و صنایع دستی استان قم افزود: رژیم صهیونیستی از آغاز حملات گسترده خود به غزه نیزدیک به پنج هزار کودک را شهید کرده است و از این رو اهالی حوزه گردشگری قم بر آن شدند تا با حرکتی معنا دار و خاموش کردن چراغ های مراکز خود به مدت یک دقیقه ضمن محکومیت جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه یاد و خاطره کودکان شهید مظلوم این خطه را گرامی بدارند.

اکنون شهدای غزه از ۱۳ هزار نفر فراتر رفته است که از این بین بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از شهدا کودک و سه هزار و ۵۰۰ نفر هم زن هستند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به تازگی با ارائه آماری تکان‌دهنده از کشتار کودکان در غزه، اعلام کرد که روزانه حدود ۴۲۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی می‌شوند.

۲۰ نوامبر مصادف با ۲۹ آبان‌ماه از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی کودک اعلام شده ‌است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار