26988
۱۷ مهر ۱۳۹۶
همزمان با هفته ملی کودک؛

تجلیل از کودکان شهدای مدافع حرم در مشهد

هم‌زمان با هفتۀ کودک با انجام مراسمی در مشهد با حضور مسئولان از کودکان شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه امنیت امروز را از شهداو خون پاک آن‌ها داریم، اظهار کرد: «پرورش کودکان و نوجوانان خانوادۀ شهدا از وظایف مهم جامعه بوده و برای این امر باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره گیریم.».
جواد محقق‌‌نیشابوری با اشاره به تحصیل ١‌میلیون و ٢٠٠هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی عنوان کرد: «افزایش تعداد کانون‌های استان در دستورکار قرار گرفته و به‌این‌منظور تعداد ۴ کانون در مناطق مختلف مشهد ساخته می‌شود.».
محقق‌نیشابوری با بیان این موضوع که تمام این بودجه به‌صورت دولتی تأمین می‌شود، گفت: «برای سال جاری، ۵میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان شامل ۲میلیارد و ۴۰۰میلیارد تومان برای کانون لادن و ۳میلیارد تومان برای کانون‌های الهیه، توس و درَوِی، هر کدام یک‌میلیارد تومان اختصاص یافته و ۶میلیارد تومان در سال آینده اختصاص می‌یابد.».

وی تصریح کرد: «طرح کانون و مدرسه سال گذشته به‌صورت آزمایشی اجرا شد که موفق بود و در سال جاری نیز این طرح به‌شکل گسترده‌تر اجرا شده و درقالب آن برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق محروم مرزی، شهری، روستایی و عشایری اجرا
می‌شود.».

 

منبع: شهرآرا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار