26562
۱۵ مهر ۱۳۹۶
دبیر استانی «هفته ملی کودک» خبر داد؛

برگزاری هفته ملی کودک در شهرهای استان آذربایجان شرقی با شعار « هرکودک نشانی خداست … »

هادی یوسف‌زاده از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان آذربایجان شرقی با شعار « هرکودک نشانی خداست … » خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 الی 21 مهرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان آذربایجان شرقی با شعار « هرکودک نشانی خداست … » برگزار می‌شود.

وی افزود توجه به تقارن « هفته ملی کودک » با ماه محرم یکی از اهداف انتخاب این شعار است.

دبیر استانی « هفته ملی کودک » از برگزاری بیش از 170 برنامه فرهنگی هنری در 31 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در سراسر استان خبر داد.

یوسف زاده در عین حال افزود: علاوه‌بر این برنامه‌ها که با حضور گسترده کودکان برگزار خواهد شد، برپایی نشست‌های تخصصی در موضوع محیط زیست، سلامت و ایمنی و فضای مجازی به برگزاری انجمن‌های ادبی و دیدار با کودکان در خانه‌های کودک از جمله برنامه‌های این مناسبت در استان است.

یوسف‌زاده تاکید کرد: در « هفته ملی کودک » شاهد افتتاح کتابخانه پستی اهر و کتابخانه سیار شماره 2 تبریز نیز خواهیم‌ بود.

وی افزود: در تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان یکی از رویکرد‌های اصلی است و تلاش شده است با معرفی جذابیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نقش این فعالیت‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی به این هدف مهم دست یابیم.

یوسف‌زاده همچنین به ویژه‌برنامه‌‌ی 16 مهر « روز جهانی کودک » اشاره کرد و افزود: در این روز برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع با حضور کودکان و به میزبانی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی جلب توجه بزرگسالان به اهمیت دوران کودکی را یکی از اهداف مهم « هفته ملی کودک » عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: خانواده‌ها به همراه فرزندان خود حضوری گسترده در برنامه‌های آن داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار