موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
26108
۱۱ مهر ۱۳۹۶
با آمدن فصل پاییز؛

شروع کلاس‌های پاییزه آموزش داستان‌نویسی در خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان

کلاس‌های‌ پاییزه آموزش داستان‌نویسی به کودکان و نوجوانان از دوشنبه ۱۰ مهرماه در خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کلاس‌های‌ پاییزه آموزش داستان‌نویسی به کودکان و نوجوانان از امروز (دوشنبه 10 مهرماه 1396) در خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان آغاز می‌شود.

مدرس این دوره نیز مانند دوره تابستانه آموزش داستان‌نویسی رفیع افتخار، نویسنده و منتقد ادبی است که تا به حال آثار زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «رازصورتی من» اشاره کرد.

این دوره هر دوهفته یکبار، دوشنبه‌ها از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود و به گفته رفیع افتخار تلاش می‌شود امکانی فراهم شود تا دانش‌آموزان مدارس هم بتوانند در این دوره شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند به خانه فرهنگ فرزانگان واقع در نارمک میدان هلال احمر انتهای خیابان گلستان جنب بوستان تسلیحات کوچه شهید گلستان شماره ۱۲۸مراجعه کنند.

 

منبع: ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار