252063
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
احمد احمدی صدر

خروج ۷ هزار کودک کار از چرخ آسیب‌های اجتماعی در ۳۷ مرکز پویاشهر

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در شهر تهران ۳۷ مرکز پویاشهر راه اندازی شده است که ۷ هزار کودک کار و خیابان از خدمات این مراکز با هدف خروج از چرخه انواع آسیب های اجتماعی برخوردار خواهند بود.

به گزارش کودک پرس ، احمد احمدی صدرمدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: در شهر تهران ۳۷ مرکز پویاشهر( آموزش، استعدادیابی و توانمدسازی کودکان کار و خیابان) راه اندازی شده است که ۷ هزار کودک کار و خیابان از خدمات این مراکز با هدف خروج از چرخه انواع آسیب های اجتماعی برخوردار خواهند بود.

وی افزود: خدمات گوناگونی در این مراکز برای این افراد آسیب دیده اجتماعی در نظر گرفته شده که در این راستا به تازگی با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات برنامه ریزی ها انجام شده تا خدمات دندانپزشکی نیز برای این کودکان فراهم شود.

احمدی صدر عنوان کرد: این خدمات درمانی با همکاری خیران و سمن ها در مراکز پویاشهر در سال جاری به اجرا در آمده و گاها برخی از این خدمات به خانواده های این کودکان ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی در حال حاضر برای سایر افراد آسیب دیده در مجموعه هایی مانند مددسراها و یاورشهرها با همکاری خیران در حال اجرا است.‌

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار