250776
۲۴ دی ۱۴۰۲
سازمان نجات کودکان

سازمان نجات کودکان، اسرائیل را مسئول کشته شدن ۱۰ هزار کودک در غزه دانست

سازمان «نجات کودکان» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۱۰ هزار کودک را به شهادت رسانده‌است.

به گزارش کودک پرس ، سازمان «نجات کودکان» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ۱.۱ میلیون کودک در غزه زندگی می‌کنند و تعداد کسانی که در حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به شهادت رسیده‌اند یک درصد از کل جمعیت کودکان نوار غزه را تشکیل می‌دهند.

در بیانیه این سازمان آمده‌است، طبق آمار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه بیش از ۱۰ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.

در بیانیه مذکور همچنین مطرح شده‌است، کودکانی که از خشونت در غزه جان سالم به در می‌برند از ترس و وحشت‌های غیرقابل توصیفی از جمله جراحاتی که زندگی‌شان را تغییر داده، سوختگی‌ها، بیماری‌ها، مراقبت‌های پزشکی ناکافی و از دست دادن پدر و مادر و سایر عزیزان خود رنج می‌برند. آن‌ها بار‌ها مجبور به فرار از خشونت شده‌اند، زیرا هیچ مکان امنی برای رفتن ندارند و مجبور هستند برای همیشه از خشونت فرار کنند و با ترس و وحشت‌های آتی مواجه شوند.

در همین رابطه، جیسون لی، مدیر سازمان نجات کودکان گفت که کودکان فلسطینی به دلیل عدم برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بهای سنگینی پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه افزود به طور متوسط ​​روزانه ۱۰۰ کودک در راستای عدم برقراری آتش‌بس دائمی شهید می‌شوند و کشتن کودکان هیچ توجیهی ندارد. وضعیت غزه وحشتناک و فاجعه‌بار است.

مدیر سازمان نجات کودکان همچنین تصریح کرد که نزدیک به ۱۰۰ روز است که کودکان بهای درگیری را می‌پردازند که در آن مشارکتی نداشته‌اند؛ آن‌ها وحشت‌زده، مجروح و معلول شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای نود و نهمین روز به جنگ وحشیانه و بمباران‌های خشونت آمیز خود در نوار غزه که ده‌ها هزار شهید، مجروح، آواره و مفقود بر جای گذاشته‌است، ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته‌است که به گفته مقامات فلسطینی و منابع سازمان ملل، علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه، زیرساخت‌های بسیاری را تخریب کرده و هزاران شهید غیرنظامی که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند، بر جای گذاشته‌است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار