250600
۱۶ دی ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده آملی

قم دومین مرکز ادبیات کودک و نوجوان کشور است

رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره “کتاب سال سلام” گفت: پس از پایتخت، قم دومین مرکز ادبیات کودک و نوجوان کشور است.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسن زاده آملی، طی پیام ویدئویی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن خواجه نصیرالدین طوسیِ ستاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چهاردهمین دوره این جشنواره ابراز داشت: در این خصوص لازم می دانم هم از دکتر معینی‌پور، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات که لطف و همت کردند که جشنواره دوباره برگزار بشود و هم از علی باباجانی، شاعر و نویسنده‌ی توانای کودک و نوجوان که دبیری جشنواره را پذیرفتند و به خوبی از عهده کار برآمدند، تشکر کنم.

وی افزود: سیزده سال از سیزدهمین دوره گذشت و اینک شاهد برگزاری چهاردهمین دوره «کتاب سلام» هستیم. آن زمان که جشنواره شروع شد، قم به عنوان دومین مرکز ادبیات کودک و نوجوان کشور تبدیل شد. این را ما نمی‌گویم بلکه دوستان تهران هم روی این نکته صحه می گذارند.

وی گفت: هدف ما این بوده که آثار را بررسی کنیم و آثاری که نیاز بچه‌ها بوده را معرفی کنیم. البته در کنار آثار، نویسنده تشویق می‌شد و مسیری هم برای ناشران باز می‌شد و به شدت امیدواریم که در آینده شاهد تقویت بیش از پیش این جریان در راستای خدمت به فرهنگ کشور به خصوص نسبت به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار