249144
۱۴ آبان ۱۴۰۲
کتابخانه و موزه ملی ملک

شرایط استفاده از کارگاه‌های رایگان آموزشی برای کودکان و نوجوانان منتشر شد

کتابخانه و موزه ملی ملک هم‌زمان با میزبانی از گروه‌های گوناگون دانش‌آموزی و کودک و نوجوان، کارگاه‌هایی رایگان برگزار می‌کند. این کارگاه‌های آموزشی، بستری جذاب برای ارایه آموزش‌های غیر رسمی در گستره فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی به این دسته از مخاطبان به شمار می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، گسترش برنامه‌های ویژه بازدید برای کودکان و نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، این زمینه را فراهم می‌کند تا این دسته از مخاطبان، بیرون از فضاهای آموزش رسمی (مدرسه‌ها و دیگر مراکز آموزشی)، آموزه‌های غیر رسمی فرهنگی و تمدنی را در فضایی جذاب فراگیرند. کتابخانه و موزه ملی ملک، با مجموعه‌ای از فضاها و امکانات ویژه کودکان و نوجوانان، زمینه آشنایی بیش‌تر آنان را با تاریخ و هنر ایران فراهم می‌آورد. برپایی کارگاه‌های آموزشی همچون «ضرب سکه به شیوه کهن»، «آشنایی با نقاشی‌های کمال‌الملک» و «آشنایی با خطوط اسلامی- ایرانی»، از بهترین روش‌های این گنجینه برای پیونددادن کودکان و نوجوانان با تاریخ و فرهنگ است.

مدرسه‌ها، آموزشگاه‌ها، سراهای محله‌ها و دیگر مرکزهای آموزشی ویژه کودک و نوجوان برای بهره‌مندی از خدمات این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن روابط عمومی (۶۶۷۵۱۲۹۱-۰۲۱) تماس بگیرند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار