248785
۲۷ مهر ۱۴۰۲
جشنواره ی تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان

معرفی آثار راه‌یافته به بخش رقابتی صحنه ای دومین دوره ی جشنواره ی ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه‌بان

آثار راه‌یافته به بخش رقابتی صحنه ای دومین دوره ی جشنواره ی ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، هیأت انتخاب جشنواره متشکل از مهدی لزیری، عبدالحسین لاله و جواد قامتی از بین صد و دو اثر صحنه‌ای ارسالی یازده اثر را برای حضور در بخش مسابقه ی صحنه ای معرفی کرد.

آثار نمایشی منتخب در چهار سالن اصلی، پلاتو ، آمفی تئاتر فرهنگسرا و سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه خواهند رفت.

بر اساس این گزارش “شازده کوچولو ” به کارگردانی مرضیه درخشان نیا از همدان ،”بزبزقندی و گرگ ناقلا ” به کارگردانی امیر شیخ جبلی از اصفهان ،”رازپیشونی سفید ” به کارگردانی معصومه زیوری از همدان

“عقاب ” به کارگردانی ناصر آویژه از کرج ،”مینا و میچا ” به کارگردانی علی رضا شریفی نیا از مشهد،”مترسک ” به کارگردانی کوروش عنایتی از اصفهان،” اکو ” به کارگردانی امیر انصاری از تهران،” ساعت جادویی ” به کارگردانی امیر محمد انصافی از تهران،” لوطیان مرد رند ” به کارگردانی احد اجاق زاده از مرند ،” شازده کوچولو ” به کارگردانی احمد رضا صبری از شبستر و” خزوک ” به کارگردانی پیمان عالی باف مرند (جنبی) آثار راه یافته به جشنواره هستند.

گفتنی است دومین دوره ی جشنواره ی ملی تئاتر کودک و نوجوان باغچه بان به دبیری محمود یوسفی مرند از بیست و هفت تا سی آبان سال جاری در شهر باستانی مرند برگزار می‌شود

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار