248616
۲۰ مهر ۱۴۰۲
کمپانی رد اسکوئر

خواهان توسعه همکاری با ایران هستیم

نشست کمپانی «رِد اسکوئر» در سالن ترنج هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نشست کمپانی «رِد اسکوئر» با حضور روستلا‌ند شولگین (نماینده) و ولادیمیر تائوبکین‌ (مشاور این کمپانی) در سالن ترنج هتل کوثر برگزار شد.‌

در ابتدای جلسه شولگین به معرفی این کمپانی پرداخت و گفت: «رد اسکوئر» یک شرکت بزرگ در تولید آثار مختلف است که از سال ۱۹۹۷ تاسیس شده. ما یک بازار رسانه‌ای در روسیه هستیم و امروزه در چندین بخش فعالیت می‌کنیم که به عنوان نمونه می‌توان به ساخت برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد. «وو‌یس» یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است توسط این کمپانی در روسیه ساخته می‌شود. فعالیت‌های «رد اسکوئر» محدود به این بخش نیست و ساخت فیلم‌های بلند داستانی، مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشن‌های کوتاه، تجربی و بلند از دیگر زمینه‌های ارائه خدمات در این شرکت است.

او در ادامه به تفاهم‌نامه‌ «رد اسکوئر» با بنیاد سینمایی فارابی اشاره و عنوان کرد: سفر ما به اینجا به دلیل تفاهم‌نامه‌ای بوده است که ما با بنیاد سینمایی فارابی امضا کرده‌ایم. در این سفر ما متوجه پتانسیل بالای نهادها و ظرفیت‌های سینمایی در ایران شدیم.‌ ما در حال تهیه طرح‌هایی برای همکاری بیشتر با فارابی هستیم. «رد اسکوئر» قصد دارد که فیلم‌های ایرانی و به ویژه آثار سینمای کودک را در روسیه به نمایش بگذارد.

خواهان توسعه همکاری با ایران هستیم

نماینده شرکت «رد اسکوئر» به تعامل مخاطبان ایرانی با سینمای روسیه تاکید و عنوان کرد: ما مطمئن هستیم که مخاطبان ایرانی از فیلم‌های درباره محیط زیست روسیه و اولین فیلم کوتاه ما که در فضا گرفته شده استقبال می‌کنند.

وی به معرفی یکی از انیمیشن‌های سریالی این شرکت پرداخت و گفت: ما انیمیشن‌های مختلفی با بهره‌گیری از سی‌جی‌آی، فضاهای دو بعدی و سه بعدی ساخته‌ایم. برخی به شکل سریالی هستند و برخی هم به شکل سینمایی. «کاپیتان‌های آینده» یکی از پروژه‌های مهم «رد اسکوئر» است. این انیمیشن سریالی در سیزده قسمت ساخته خواهد شد. البته ما بنا داریم، یک فیلم سینمایی بلند از این مجموعه بسازیم. داستان این انیمیشن درباره کودکانی است که مادربزرگشان را گم کرده‌اند. پس از جست‌وجو‌های انجام شده، کاشف به عمل می‌آید که مادربزرگشان در آینده گم شده‌ است. بنابراین قهرمان‌ها راهی آینده می‌شوند تا مادربزرگ را پیدا کنند. آن‌ها در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند. این داستان در شهر کوچکی به نام ژوست ساخته می‌شود و ما دو مدل از این شهر را می‌بینیم یکی از گذشته و دیگری در آینده.

خواهان توسعه همکاری با ایران هستیم

روستلاند شولگین در پاسخ به پرسشی که درباره شباهت این انیمیشن با مجموعه جنگ ستارگان بود، گفت: وقتی اثری درباره کهکشان، تکنولوژی، ربات و یا جاذبه ساخته می‌شود، نام جنگ ستارگان به میان می‌آید. «کاپیتان‌های آینده» از این قاعده مستثنی نیستند.

در پایان خبرنگاران کودک حاضر در نشست، به طرح کنجکاوی‌های خود درباره سینمای انیمیشن پرداختند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار