248428
۱۴ مهر ۱۴۰۲
کودکان معلول

برنامه‌های ویژه معلولان جشنواره کودک در اصفهان اعلام شد

مدیر کمیته امور افراد دارای معلولیت سی و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه کودکان معلول در این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، علی عباسی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره، مانند چهار دوره قبلی، برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور کودکان و نوجوانان دارای معلولیت طراحی شده است.

در یک جلسه با حضور مدیران جشنواره و نمایندگان انجمن‌های فعال در زمینه حقوق افراد با نیازهای خاص، تصمیم‌گیری شد تا غرفه‌هایی برای این انجمن‌ها در بخش نمایشگاهی جشنواره اختصاص یابد تا این انجمن‌ها بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را معرفی و جذب همکاری‌های مردمی کنند.

وی افزود: علاوه بر این، کمیته‌های سینمایی و امور افراد دارای معلولیت در حال ساخت کلیپی هستند تا فرهنگسازی و ترویج حقوق افراد دارای معلولیت را افزایش دهند. این کلیپ به منظور افزایش آگاهی کودکان بدون معلولیت و جامعه درباره رفتار صحیح با افراد دارای معلولیت خواهد بود.

عباسی همچنین افزود: در این دوره از جشنواره، اکران‌هایی برای کودکان و نوجوانان دارای معلولیت جسمی حرکتی در پردیس سینمایی چهارباغ برنامه‌ریزی شده است. به منظور افزایش آگاهی کودکان فاقد معلولیت و عموم جامعه، پوسترها و بنرهایی طراحی شده‌اند که در سینماهای جشنواره و سطح شهر نصب خواهند شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار