248036
۳۰ شهریور ۱۴۰۲
مرگ کودک با مواد مخدر

مرگ کودک یک‌ ساله با مواد مخدر در مهدکودک

مالکان مهدکودکی در آمریکا به کودکان مواد مخدری با قدرت بیش از ده‌ها برابر هروئین می‌دادند.

به گزارش کودک پرس ، شبکه تلویزیونی الحدث تصویری از مهدکودکی در آمریکا منتشر کرد که مالکان آن به کودکان مواد مخدری با قدرت بیش از ۵۰ برابر هروئین می‌دهند.
الحدث افزود: یک سال بیشتر عمر ندارد که با دز بیشتر مواد مخدر فوت کرد. مقامات آمریکایی مهدکودکی را که به کودکان مواد مخدر با ده‌ها برابر قدرت هروئین می‌دادند، تعطیل کردند.
نیکولاس دومینیسی فقط یک سال سن دارد والدینش یک هفته پیش او را به مهدکودکی نزدیک منزل خود سپردند. پلیس درحالی که این کودک بیهوش بود، او را در طبقه پایین مهدکودک به همراه سه کودک دیگر پیدا کرد. نیکولاس نتوانست دز بیشتر را تحمل کند و در بیمارستان فوت کرد، ولی کودکان دیگر با استفاده از داروی «نارکان» که اثر مواد مخدر را خنثی می‌کند نجات یافتند.
پلیس مالک این مهدکودک را دستگیر کرد و وی را به قتل و تجاوز و نگهداری مواد مخدر متهم کرد.
بعد از اینکه مشخص شد این مواد مخدر به کودکان داده می‌شد تحقیقات نشان داد که کودکان به مواد مخدر فنتانیل اعتیاد دارند که قدرت آن ۵۰ برابر بیشتر از هروئین است.
پلیس همچنین مقدار زیادی مواد مخدر به ارزش هزاران دلار از اتاق خواب کودکان کشف کرد. علاوه‌بر این یک دستگاه فشار که برای انبار مقدار زیادی از مواد مخدر استفاده می‌شود کشف و ضبط شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار