247982
۲۸ شهریور ۱۴۰۲
جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان

ارسال آثار ۴۰ کشور به جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان

بیش از چهل کشور آثار خود را برای شرکت در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان ارسال کردند.

به گزارش کودک پرس ، دبیر سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه بچه‌های اصفهان با شور و نشاط ویژه‌ای در حال برگزاری جشنواره هستند، گفت: برای داوری آثار بیش از ۸۳۵ کودک و نوجوان نامزد شدند که این عدد نشان از چشم انتظاری مردم اصفهان برای بازگشت جشنواره به این شهر حکایت دارد.
مجید زین‌العابدین افزود: ۳۷۷ نفر نیز برای خبرنگاری نامزد بودند که ثابت می‌کند بچه‌ها مشتاق برگزاری جشنواره هستند.
وی در آیین رونمایی از پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که در تالار همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: نمی‌توانم در ابتدای صحبت‌هایم خوشحالی خود را از این بابت که جشنواره پس از چهار سال به اصفهان زیبا و بزرگ برگشته پنهان کنم و امیدواریم بتوانیم انرژی مضاعفی داشته باشیم تا این جشنواره با شور و نشاط و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم گفت: در تلاش هستیم جشنواره از شکل موسمی در اصفهان خارج شود و برای همیشگی در اصفهان و برای مدت یک سال در اصفهان برگزار شود و ارتباط با کودکان به طور مستمر با جشنواره برقرار باشد.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه امسال (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار