250305
۰۳ دی ۱۴۰۲
بنیاد سینمایی فارابی

مهلت ارسال آثار به رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه تمدید شد

دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، در اطلاعیه‌ای مهلت ارسال آثار به رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه را تا دهم دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش کودک پرس ، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، در اطلاعیه‌ای مهلت ارسال آثار به رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه را تا دهم دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه در پی شهادت مظلومانه تعداد زیادی کودک و نوجوان فلسطینی در نتیجه حملات ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی و مقاومت و شجاعت کودکان و نوجوانان غزه در برابر دشمن، بمب و موشک، برگزار و جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های تخصصی سینمایی کشور در حوزه کودک و نوجوان، با هدف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» فراخوان این رویداد را در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی با اهداف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» منتشر کرده بود.

لازم به ذکر است: آثار برگزیده این رویداد سینمایی از حمایت بنیاد سینمایی فارابی برای شرکت در سی ‌و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برخوردار می‌شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد به نشانی https://icff.ir/gaza-children مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۲۱۶۶۷۳۹۵۳۵ تماس بگیرند. فراخوان این رویداد سینمایی نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد سینمایی فارابی در دسترس فیلمنامه نویسان و علاقه مندان قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار