موقعیت فعلی شما : خانه/کانون پرورش فکری
247156
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
نشست ادبیات داستانی

نشست ادبیات داستانی دفاع مقدس و آیین رونمایی از کتاب «بچه‌های کوچه شهناز» برگزار شد

نشست ادبیات داستانی دفاع مقدس و آیین رونمایی از کتاب «بچه‌های کوچه شهناز» با حضور علی باباجانی، نویسنده کودک و نوجوان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این نشست با حضور مسئولان شهرستان کُمیجان، علی باباجانی، نویسنده و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، با محوریت آموزش نگارش داستان‌های دفاع مقدس و اجرای برنامه‌هایی مثل خوانش داستان و مداحی و رونمایی از کتاب «بچه‌های کوچه شهناز» و نقدوبررسی داستان‌های اعضا در مسابقه «یوسف»، چهارشنبه (۱۸ مردادماه) برگزار شد.

در این مراسم چند تن از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان کمیجان به خوانش اثر خود پرداختند و باباجانی به نقدوبررسی داستان‌ها پرداخت. سپس مراسم رونمایی کتاب «بچه‌های کوچه شهناز» برگزار شد و در آخر درختی به عنوان یادبود علی باباجانی، این نویسنده اراکی و به پاس تلاش‌های ادبی او در ساختمان کانون پرورش فکری کاشته شد.

کتاب «بچه‌های کوچه شهناز» رمانی است که از سوی انتشارات سرو منتشر شده و با نگاهی به زندگی سپهبد قرنی، روایتگر وقایع قبل و بعد از انقلاب و مبارزات مردمی است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار