موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
245812
۱۴ تیر ۱۴۰۱

۳ تصویرگر برای نامزدی جایزه هانس کریستین اندرسن رقابت می کنند

هدا حدادی، راشین خیریه و علیرضا گلدوزیان به فهرست کوتاه شورای کتاب کودک برای دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن ۲۰۲۴ راه یافتند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خصوص کلیپ منتشر شده مبنی بر کودک ربایی نافرجام در تبریز ضمن تکذیب کودک ربایی گفت: روز دوشنبه با اعلام گزارشات مردمی مبنی بر مزاحمت برای کودکی در خیابان شمس تبریزی بلافاصله پلیس در محل حضور یافته و  نسبت به دستگیری فرد مزاحم اقدام کرد.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی های لازم مشخص گردید فرد دستگیر شده دارای اختلالات روحی و روانی بوده و در کنار مادر کودک با  صحبت و به وی خیره شده بود که به علت حرکات روحی و روانی این فرد اطرافیان کودک تصور می نمایند که وی قصد ربایش کودک را داشته است.

این مقام اتنظامی با تائید دستگیر فرد مذکور گفت:  با هماهنگی مقامات قضایی فرد دستگیر شده و پس از بررسی های لازم در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.

سرهنگ شعفی با رد شایعه تبعه افغان بودن فرد دستگیر شده اعلام کرد:  با انجام تشخیص هویت توسط پلیس آگاهی مشخص گردید فرد دستگیر شده اهل  یکی از استان‌های کشور می باشد.

وی در پایان  از هوشیاری و همکاری خوب مردم تبریز تشکر کرده و از رسانه‌ها خواست اخبار حوادث و اتفاقات را  از منابع موثق دریافت و انتشار دهند‌.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار