موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
243891
۱۷ فروردین ۱۴۰۱

نشست هم اندیشی ضرورت مواجهه دانش بنیان با مساله کودکان کار برگزار می شود

سومین نشست از مجموعه نشست های با محوریت کودکان کار ،توسط قرارگاه تحول اجتماعی و مشارکت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و حضور جمعی از فعلان اجتماعی این حوزه برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ،احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: این نشست با تاکید بر مقوله کودکان کار و آسیب های اجتماعی این قشر با محوریت” ضرورت مواجهه دانش بنیان با مساله کودکان کار”با حضور فعالان اجتماعی حوزه کودکان کار تهران و سایر شهر ها ، مدیران مراکز پرتو شهر تهران و جمعی از علاقمندان این حوزه با ارائه مجتبی صالحی مدیرعامل مرکز پرتو درا (دانشگران رهایی افروز) برگزار می شود.

وی تشریح کرد: در رویکرد جدید مدیریت شهری نگاه ویژه ای به استفاده از ظرفیت های مردمی فعال در حوزه آسیب های اجتماعی در عرصه تصمیم سازی مشارکت دیده شده است که ایجاد بستر مشارکت ، ایده پردازی و طرح ها توسط فعالان مردمی یکی از اهداف برگزاری این گونه نشست هاست.

احمدی صدر افزود: بااستفاده از دانش متراکم فعالان و تجربیات این حوزه می توان از هرگونه آزمون و خطا در تصمیماتی که در مدیریت شهری در حوزه آسیب های اجتماعی کودکان کار گرفته می شود جلوگیری نموده و گام های استواری در بهبود این حوزه برداشت.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهردارری تهران خاطرنشان کرد: این نشست روز چهارشنبه 17 فروردین ماه از ساعت 15 الی 17 برای عموم برگزار می شود و علاقمندان جهت حضور در این نشست می توانند به ساختمان شماره دو سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی به نشانی خیابان رجایی،کنارگذربزرگراه رجایی،بین رضایی و عادلی مراجعه و یا از طریق لینک بارکد موجود در پوستر ، بصورت برخط(آنلاین) در این نشست شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار