موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
24325
۲۹ شهریور ۱۳۹۶

پوشش قاچاقچی با لباس کودک

فرمانده پایگاه دریابانی کیش گفت: لباس کودک پوشش مناسبی برای قاچاقچی مواد مخدر نشد.

به گزارش کودک پرس ،ساسان درویشی گفت: عوامل این یگان قبل از ورود مسافران به سالن مسافربری و کنترل توسط دستگاه ایکس ری به حرکات و رفتار دو مسافر مشکوک می شوند.

درویشی افزود: ماموران این پاسگاه، متهمان را جهت بررسی به اتاق بازرسی هدایت و در بازرسی از وسایل همراه آنان، موفق به کشف تعداد ۲ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به مقدار تقریبی ۱ کیلو  و ۳۰۰ گرم که به طرز ماهرانه ای در بسته بندی لباس بچه گانه جاسازی نموده بودند، می شوند.

کشف ۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر بصورت بلع معده ای از دو سوداگر مرگ

درویشی گفت: روز گذشته نیز نوجوان ۱۴ ساله ای که قصد داشت ۵۰۰ گرم انوع مواد مخدر صنعتی بلعیده شده و همچنین مرد ۴۴ ساله ای که ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را وارد جزیره کیش کنند با هوشیاری ماموان این پاسگاه شناسایی شدند.

درویشی در مورد جزییات این خبر افزود: در ادامه تحقیقات با توجه به مشکوک بودن متهمان به بلع معده ای و حسب دستور مقام محترم قضایی متهمان دستگیر شده جهت عکسبرداری به بیمارستان کیش انتقال و پس از عکسبرداری مشخص گردید، مواد مخدر را به صورت بسته بندی در معده خود جاسازی نموده است.

درویشی خاطرنشان کرد: در بررسی بعمل آمده از این دو سود اگر مرگ، مقدار ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه و همچنین ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردیدند.

فرمانده پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش با اشاره به اقتدار کارکنان پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش افزود: کارکنان پرتلاش پاسگاه بندرگاه این فرماندهی با چشمان بیدار در هر لحظه از زمان آماده اند تا با هنجارشکنان و قاچاقچیان مواد مخدر در چارچوب قانون برخورد کنند.

 

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار