موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/یزد
243742
۲۵ اسفند ۱۴۰۰

یزد | توزیع ۱۶۰ میلیون تومان پوشاک بین کودکان نیازمند بافق

مدیرعامل مجمع خیران بافق گفت: ۱۶۰ میلیون تومان پوشاک به مناسبت عید نیمه شعبان و نوروز باستانی بین کودکان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش کودک پرس ،حسن امیرزاده با تبریک فرا رسیدن میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: این پوشاک شامل ۴۰۰ حواله خرید کفش و پوشاک است که بین کودکان نیازمند زیرپوشش حمایت مجمع خیران توزیع شد.

وی با بیان اینکه هرگونه اعتنا به نیازمندان و نوع دوستی در حیات فردی و اجتماعی، نشانه پویایی و سلامت جامعه است.اظهار کرد: ارزش ریالی هر حواله ۴۰۰ میلیون تومان است که از سوی خیران و مراکز نیکوکاری بافق  تامین شده است.

این فعال خِیریه با بیان اینکه معرفت و نوع دوستی خیران و آثار مثبت آن همیشه در جامعه ماندگار است، خاطرنشان کرد: این مجمع چندی قبل نیز ۲ سری جهیزیه به ارزش ۷۵ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان هدیه کرد.

به گفته وی ، جهیزیه اهدایی شامل فرش، یخچال، کولر، اجاق گاز، پتو ،سرویس قابلمه و ظروف آشپزخانه است.

وی با اشاره به اینکه این کار خیر برای  تامین جهیزیه ۱۰۰ دختر نیازمند دمِ بخت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: موفقیت در این طرح خداپسندانه در گرو همراهی و مشارکت نیکوکاران است و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به یکی از  مراکز نیکوکاری شهرستان که زیرنظر مجمع خیران  فعالیت می‌کند، تحویل دهند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار