196517
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اقدام خودجوش یکی از خادمان امام رضا(علیه‌السلام)؛

تکریم دختران کودک و نوجوان به خاطر نوع پوشش

یکی از خادمان حضرت رضا(علیه‌السلام) با دادن هدایایی به دختران کودک و نوجوانی که برای زیارت به حرم مطهر رضوی آمده بودند، از نوع پوشش آنان قدردانی کرد.

به گزارش کودک پرس ، یکی از خادمان حضرت رضا(علیه‌السلام) هفته گذشته در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) در اقدامی خودجوش از دخترانی که دارای پوشش و حجاب کامل بودند، تکریم کرد.

خانم رزازان با دادن هدایای کوچکی به دختران کودک و نوجوانی که به همراه خانواده خود برای زیارت به حرم مطهر رضوی آمده بودند، در محل باب‌الرضا(علیه‌السلام) از نوع پوشش آنان قدردانی کرد.

 

این بانوی خادم حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) با تأکید بر اهمیت چنین اقداماتی، برای اجرای آن در ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) اظهار امیدواری کرد.

 

این اقدام به عنوان یک فرهنگ مطرح شود

این خادم حرم مطهر رضوی(علیه‌السلام) با بیان اینکه نفس این کار دارای اهمیت زیادی است، به خبرنگار مشهدپیام گفت: باید این کار به عنوان یک فرهنگ مطرح شود.

رزازان با بیان اینکه این طرح را در شبکه مجازی نیز معرفی کردم، تشریح کرد: به سایرین نیز پیشنهاد دادم که در مرحله اول اگر می‌توانند خودشان چنین کاری را انجام دهند، یا در صورت تمایل در اجرای همین حرکت همکاری کنند.

این کار برنامه تربیتی والدین را تقویت می‌کند

وی با بیان اینکه اگر این حرکت توسط سایر انجام شود نتیجه بهتری دارد، ادامه داد: این طرح تأثیر مثبتی بر روی کودکان و نوجوانان دارد و پیشنهاد من نیز اجرای چنین طرح‌هایی است.

این بانوی خادم بارگاه رضوی با اشاره به همیاری تعدادی از همکاران و آشنایان به وی در اجرای این طرح، اضافه کرد: چنین اقداماتی دارای ضرورت زیادی است و با توجه به این که روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در پیش است، پیشنهاد اجرای این طرح را برای حرم مطهر رضوی نیز نوشته‌ام.

رزازان خاطرنشان کرد: دادن هدایا به دختران کودک و نوجوان علاوه بر اینکه آنان را خوشحال می‌کرد، باعث خوشحالی پدران و مادران آنان هم می‌شد زیرا برنامه تربیتی آنان را تقویت می‌کرد.

 

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار