23201
۲۰ شهریور ۱۳۹۶
این نمایشگاه تا پایان هفته جاری در دو نوبت صبح و عصربرای بازدید علاقمندان دایر است.

افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان “مداد سبز”

نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان “مداد سبز” در نگارخانه شهید شهرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ،

در شهرکرد صبح امروز نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان “مداد سبز” با حضور مسؤولان شهرستانی و علاقه‌مندان به هنر نقاشی در نگارخانه شهید شهرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

“جواد کارگران دهکردی” با اشاره به تعداد ٥٢اثر از ٢١هنرمند کودک و نوجوان در این نمایشگاه با موضوع آزاد  اظهار کرد: این آثار توسط کودکان و نوجوانان زیر ١٢ سال آموزشگاه آراد” مداد سبز” طراحی و تولید شده است و در نگارخانه شهید شهرانی به نمایش درآمده است.

وی تشویق و ایجاد انگیزه در نوآموزان وارائه آثار جدید  را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.نمایشگاه نقاشی با عنوان” مداد سبز” به مدت یک هفته در این محل دایر است.

 کاگران افزود: همزمان با روز جهانی کودک، نمایشگاه گروهی نقاشی با تکنیک اکرلیک و پاستل روغنی،گواش و مداد رنگی طراحی و تولید شده است گشایش یافت.

وی بیان داشت:این تجربه برای بچه‌ها بسیار جذاب و تازه بود. آنها با دیدن کار هنری خود بر روی دیوارها احساس هویت تازه‌ای می‌کردند.

مدیر آموزشگاه مداد سبز در ادامه اظهار داشت: این آثار در سه گروه سنی زیر ٧ سال،هفت تا نه سال و ١٠ تا ١٢ سال در مدت زمان مختلف تهیه و طراحی شده بودند.

فرحناز نکویی بروجنی افرود: آموزشگاه مداد سبز با هدف آموزش کودکان و بانوان دوره های آموزشی مقدماتی و تخصصی طراحی و نقاشی را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

 گفتنی است: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری در دو نوبت صبح و عصربرای بازدید علاقمندان دایر است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از آثار نقاشان کودک و نوجوان به همت آموزشگاه هنرهای تجسمی مداد سبز برگزار شده است و به مدت 5 روز از ساعت 10 الی 14 و 17 الی 19 پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار