2297
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

تشکیل گروه نمایشنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌خوانی در چهارمحال و بختیاری

فرزاد رحیمی: گروه نمایشنامه‌خوانی برای توسعه فرهنگ دینی در این استان تشکیل شد.

به گزارش کودک پرس     فرزاد رحیمی اظهار کرد: گروه نمایشنامه‌خوانی رضوی برای ترویج امور دینی و مذهبی در بین کودکان و نوجوانان این استان تشکیل شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اجرای نمایش برای بیان واقعیات دینی امر بسیار مناسبی است زیرا قشر کودک به صورت غیرمستقیم آموزش‌های لازم را از این طریق دریافت کرده و این آموزش‌ها برای کودکان نهادینه می‌شود.

وی عنوان کرد: پرداختن به فعالیت‌های مذهبی یکی از اقدامات مهم در کانون پرورش فکری کودکان است و در این راستا همزمان با دهه مبارک کرامت بیش از 20 برنامه‌ مذهبی از سوی این کانون برای کودکان و نوجوانان سراسر استان اجرا شد.

رحیمی تصریح کرد: اجرای ایستگاه سفالگری و ایستگاه ادبی با موضوع رضوی، حضور اعضا در برنامه‌ استقبال از خادمان امام رضا(ع)، اجرای شعر و برگزاری کارگاه‌های معرفتی پیرامون شخصیت امام رضا(ع) از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: قصه‌گویی، سرودخوانی و اجرای مسابقه در راستای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از فضایی شاد همراه با معنویت از دیگر اقدامات مؤثر در زمینه ترویج فرهنگ دینی در بین قشر کودک و نوجوان است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار