موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213292
۱۹ بهمن ۱۳۹۸

استارآپ مهارتی طراحی و مدل لباس خوزستان به ایستگاه پایانی رسید

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از پایان رویداد استارآپ طراحی و مدل لباس در حوزه کودک و نوجوان با معرفی ایده‌های برتر در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، عبدالنبی سواعدی مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان گفت: نخستین استارآپ طراحی و مدل لباس با حضور ۲۴۰ شرکت کننده در قالب ۶۰ تیم که از این مجموع ۲۱ ایده پذیرفته شدند و پس از ۲ روز رقابت با معرفی ۳ ایده برتر به کار خود پایان داد.

او افزود: این استارآپ با حضور بانوان مهارت آموخته مناطق حاشیه و کمتر توسعه یافته مناطق ملاشیه، عین دو، کوی علوی و سیاحی اهواز که در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای امام هادی (علیه‌السلام) اهواز مهارت آموزی کردند، از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

 

سواعدی هدف از برگزاری این استارت آپ را فرهنگ‌سازی در حوزه کار آفرینی، ترویج خوداشتغالی، شناسایی ایده‌ها و معرفی نفرات برتر برای سرمایه‌گذاری، توسعه و کمک به اشتغال بانوان عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: تیم باران دوخت با عضویت ساجده، امیری، محبوبه موسایی وفریباچلداوی تیم ملیکا باحضورکوثر فیض اله، حورا فیض اله و سارا شریف زاده و تیم ستاره طلایی متشکل ازرویا صالحی، امنه نواصری، معصومه بساک و اسما عرار ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه مربی‌هایی که در کنار تیم‌ها برای هدایت، راهنمایی و پرورش ایده‌های خام ایده پردازان در این رویداد حضور داشتند از مربیان و مهارت آموختگان فنی وحرفه‌ای بودند، ادامه داد: علاوه بر حضور این مربیان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌هایی که در این جشنواره حضور داشتند تا ایده‌ها به عمل، تولید، تجاری سازی و کسب و کار سوق داده تا منجربه اشتغال شود.

او تصریح کرد: توجه به اهمیت استارتاپ‌ها در توسعه اشتغال و کارآفرینی انتظار می‌رود که طراحان چالش‌ها و مشکلات جامعه را در نوآوری‌های خود مدنظر قرار دهند.

 

در این رویداد معصومه سیاهی خلف، زهرا غلامی، فرزانه نقی زاده، فاطمه شریف زاده بعنوان داور وظیفه قضاوت را برعهده داشتند و در اختتامیه این جشنواره به ایده‌های برتر و تیم‌های اول تا سوم جوایز نفیسی اهداء شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار