موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
210758
۲۴ آذر ۱۳۹۸

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

اعطای گواهی‌نامه پایان دوره، اولویت به‌کارگیری در برنامه‌های تبلیغی تخصصی توسط دفتر تبلیغات اسلامی، ارتقای رتبه تبلیغی به شرطِ قبولی در دوره برای­ افراد دارای پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی و تشکیل پرونده برای سایرین از مزایای شرکت در این دوره به شمار می رود.

از شرایط نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان می توان به، دارابودن مدرک سطح ۲، دارابودن حداقل سه سال سابقه تبلیغی، داشتن انگیزه کافی برای حضور در دوره و برخورداری از روحیه تعامل و ارتباط­ گیری با کودک و نوجوان اشاره کرد.

 

خواهران طلبه علاقه مند به نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تا یکم دی ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir/ مراجعه کنند.

 

 

 

منبع:  خبرگزاری رسا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار