موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
206422
۰۶ مهر ۱۳۹۸

واکنش بهزیستی به کلیپ کودک‌آزاری منتشر شده در فضای مجازی

چند روزی‌ست که کلیپ‌هایی از کودک‌آزاری در فضای مجازی منتشر شده، که برخی این کلیپ‌ها را به ایران نسبت می‌دهند، به همین رو روابط عمومی بهزیستی در این موضوع ورود کرده و واکنش نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، روابط عمومی سازمان بهزیستی در اطلاعیه‌ای در خصوص انتشار کلیپ‌های کودک آزاری در کشورهای دیگر به نام مردم اخلاق مدار ایران اعلام کرد: درپی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی مبنی بر آزار و اذیت کودکان از جمله کلیپ‌هایی با عنوان «پدری که دختر بچه سه ساله‌اش را کتک می‌زند تا روی پاهایش بایستد» و همچنین کلیپی با عنوان «کتک زدن یک کودک در یکی از آسایشگاه‌های جنوب کشور» ضمن ابراز ناراحتی از وجود چنین مواردی، به اطلاع می‌رساند این اتفاقات و کلیپ‌های منتشره مربوط به خارج از کشور ایران بوده و ارتباطی با کشورمان ندارد.

همانطور که در رسانه ها نیز اعلام شد در خصوص کلیپ اول که به شهرهای عرب نشین جنوب ایران نسبت داده شده بود مشخص شد که این اتفاق در کشور عربستان بوده و مرد مهاجر پس از دستگیری و اعتراف، به شلاق و حبس محکوم شده است.

 

همچنین لازم به ذکر است، حرکت مشکوک انتشار این کلیپ‌ها به نام مردم اخلاق مدار ایران در شبکه های مجازی و تحریک احساسات پاک مردم نیز از دیدگاه ما محکوم خواهد بود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار