موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
205463
۲۶ شهریور ۱۳۹۸

نخستین گردهمایی فعالان عرصه کودک و نوجوان اربعین برگزار می‌شود

کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، نخستین گردهمایی «فعالان عرصه کودک و نوجوان در حوزه اربعین حسینی» عصر را امروز برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، نخستین گردهمایی فعالان عرصه کودک و نوجوان در حوزه اربعین حسینی امروز (دوشنبه، 25 شهریور ماه) برگزار می شود.

این گردهمایی از ساعت 16 تا 19 با سخنرانی حجج‌الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمد حسن راستگو، از کارشناسان و پیشکسوتان فعال در عرصه کودک و نوجوان و بنیانگذار طرح تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه قم برگزار می شود.

این گردهمایی در قم به نشانی خیابان عمار یاسر، خیابان شهید قدوسی، روبه روی مرکز خدمات حوزه های علمیه، ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت ، طبقه هشتم برگزار می شود.

گفتنی است، هر ساله به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تعدادی از کارشناسان به منظور فعالیت در موکب های مسیر پیاده روی اربعین آموزش داده می شوند تا با کودکان و نوجوانان ارتباط برقرار کنند، از جمله این فعالیت‌ها می توان به ارائه معارف دینی به صورت غیرمستقیم مانند بازی، مسابقه و غیره اشاره کرد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار