250040
۲۱ آذر ۱۴۰۲
سینما فلسطین

نوزدهمین گردهمایی فعالان حوزه کودک و نوجوان با یاد و نام کودکان مظلوم غزه

نوزدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با هدف شبکه سازی و بررسی ظرفیت‌های قابل تعامل میان فعالان حوزه کودک و نوجوان، به میزبانی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در سینما فلسطین برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این نشست فعالان حوزه کودک و نوجوان به بیان فعالیت‌ها و خدمات خود پرداختند و برخی از شرکت‌های دانش بنیان محصولات خود را در معرض دید حاضران در گردهمایی قرار دادند .

در این نشست، محمدصالح مذنبی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی؛ ابوذر حسامپور، معاون ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی؛ حسین عبادتی، معاون تولید محتوای چندرسانه‌ای؛ بهنام شاددل، سرپرست معاونت تولید و انتشار مجلات رشد و علیرضا سلطانی‌فرد، مدیرعامل بنیاد ICDL ایران و سردبیران مجلات دانش‌آموزی نیز حضور داشتند.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی طی سخنانی اقدامات انجام شده در دفتر انتشارات و فناوری آموزشی را در راستای توجه به جریان اصلی تعلیم و تربیت دانست و با معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان پژهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ابعاد مختلفی از فعالیت‌های نهاد تعلیم و تربیت در سازمان پژوهش را برای فعالان حوزه کودک و نوجوان ارائه کرد.

دکتر مذنبی مأموریت اصلی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی را تولید و تأمین منابع آموزشی و تربیتی مکمل معرفی کرد و از این دفتر به عنوان یکی از دریچه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد زمینه مشارکت، و میدانی برای نقش‌آفرینی ظرفیت‌‌های مختلف کشور اعم از دولتی، غیر دولتی و مجموعه‌های مردمی نام برد.

تأکید بر ملی بودن موضوع تعلیم و تربیت؛ لزوم عزم ملی و مشارکت همگانی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت؛ تنظیم‌گری، هدایت‌گری و حمایت از مجموعه‌هایی که در این حوزه‌ها ایفای نقش می‌کنند از جمله دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تأکید قرار گرفت.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در پایان از فعالان حوزه کودک و نوجوان دعوت کرد تا بازخوردهای خود را ارائه کنند و آمادگی این دفتر را برای دریافت مشارکت‌ها در عرصه تولید محتوا اعلام کرد.

برای مشاهده تصاویر نشست نوزدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در سینما فلسطین اینجا را انتخاب کنید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار