موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204589
۱۳ شهریور ۱۳۹۸

حضور ۵ هزار کودک در همایش شیرخوارگان حسینی کاشان

دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان علی‌اصغر (علیه‌السلام) در کاشان از حضور پنج هزار کودک در این همایش خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت لباس ثبت نام کنند.

به گزارش کودک پرس ،علی هاشم‌زاده با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی کاشان از سال ۱۳۸۴ شروع شده است، اظهار داشت: در سال جاری پانزدهمین دوره این مراسم همزمان در شش هزار و ۲۰۰ نقطه کشور و ۴۵ کشور دنیا برگزار می‌شود که تنها ۳۸۰ مراسم آن در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ۱۰۰ نقطه از شهرستان کاشان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی رساندن صدای مظلوم شیعه بوده زیرا شهادت هر جنگجو در واقعه عاشورا توجیهی داشته، اما شهادت طفل شیرخوار هیچ توجیهی ندارد.

حضور ۱۵ هزار نفری مادران و فرزندان آنان در همایش شیرخوارگان

دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان علی اصغر (علیه‌السلام) در کاشان با بیان اینکه این همایش با حضور ۱۵ هزار نفری مادران و فرزندان آنان صورت می‌گیرد، ابراز داشت: برای برپایی این مراسم پنج هزار دست لباس برای توزیع در میان خانوارهای دارای کودک زیر دو سال ماهه تدارک دیده شده و از متقاضیان لباس، ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی به عنوان بزرگترین گردهمایی بانوان کاشانی در محرم برگزار می‌شود، گفت: این همایش در نخستین جمعه از محرم الحرام در کاشان در مسجد صادقیه با حضور پنج هزار کودک زیر دو سال و مادرانشان برگزار می‌شود.

پخش زنده همایش شیرخوارگان از رادیو کاشان

هاشمی با اشاره به برنامه‌های این همایش افزود: نذرنامه خوانی با حضور خانواده شهدا، مداحی و روضه خوانی، قرائت زیارت عاشورا و شعرخوانی از جمله برنامه‌های مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه‌السلام) است و در سال جاری از شبکه استان اصفهان و رادیو کاشان به صورت زنده پخش می‌شود.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار