201400
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

«شکرستانی‌ها» به کودکان سیل‌زده، در قالب کالاهای فرهنگی هدیه می‌دهد

حوزه هنری کودک و نوجوان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۴۰ درصد از فروش محصولات ایرانی شکرستان را در قالب کالاهای فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده اهدا می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، عفت محمدی مسئول فروشگاه شکرستان عنوان کرد: فروش ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «شکرستان ماه خدا» از هفتم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و به ازای هر خرید از سوی شهروندان، ۴۰ درصد از مبلغ فروش در قالب بسته‌های هدیه فرهنگی، به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شکرستان تماما شامل محصولات ایرانی است و در واقع اولین نام‌نما و نشانی است که لوازم‌التحریر ایرانی تولید می‌کند. حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای حمایت از تولید ملی و استفاده از ظرفیت داخلی تولیدکنندگان بر ایرانی بودن محصولات تاکید ویژه دارد.

محمدی افزود: علاقه‌مندان برای مشارکت در طرح «شکرستانِ ماه خدا» می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۲۱ به فروشگاه مراجعه یا به صورت آن‌لاین خرید کنند.

مسئول فروشگاه شکرستان گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این فروشگاه می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، جنب کوچه یکم، فروشگاه شکرستان مراجعه کنند.

محمدی در پایان گفت: عروسک اسکندر، ننه قمر، عروسک‌های انگشتی، بازی‌های فکری، لوازم‌التحریر و صنایع دستی از جمله محصولاتی است که بیشترین اقبال مخاطب را به همراه دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار