200802
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
سردار احمد طاهری؛

کودک 11 ساله از دست آدم ربایان چابهار آزاد شد

در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در دوازدهم اسفند ماه سال گذشته در مقابل یکی از مدارس محله زیباشهر چابهار بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

به گزارش کودک پرس ، سردار احمد طاهری گفت: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پراید نوجوان 11 ساله را در مقابل مدرسه شهید نوروزی گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده ای را برای رهایی وی آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان اختلافات مالی داشته اند و برای رهایی این پسر بچه 45 میلیون تومان بدهی خود را مطالبه کردند.
سردار طاهری گفت: پس از هفت روز از از زمان گزارش گروگان گیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود فرد ربوده شده را در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ های به دست آمده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان زبده پلیس آگاهی سرکرده این باند را شناسایی و وی را روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه در محدوده بلوار قدس شهر چابهار دستگیر کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار