249511
۲۸ آبان ۱۴۰۲
استان کرمان

کودک ربوده شده کرمانی پس از ۴۶ روز از افغانستان به ایران منتقل شد

دادستان مرکز استان کرمان از بازداشت سه نفر از عاملان آدم ربایی کودک ۱۲ ساله کرمانی خبر داد و گفت: کودک ربوده شده از افغانستان به ایران منتقل شده است.

به گزارش کودک پرس ، دادستان مرکز استان کرمان از بازداشت سه نفر از عاملان آدم ربایی کودک ۱۲ ساله کرمانی خبر داد و گفت: کودک ربوده شده از افغانستان به ایران منتقل شده است.

مهدی بخشی عصر ۲۷ آبان ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در شهر کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان این کودک را از طریق مرزهای شرقی کشور به داخل کشور افغانستان منتقل کرده‌اند.

بخشی تصریح کرد: بلافاصله با انجام اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای این باند آدم ربایی شناسایی و تعدادی از آنها در مرز افغانستان بازداشت شدند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند صادر شده است.

دادستان کرمان ادامه داد: سرانجام با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و زحمات بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان کودک ربوده شده به داخل کشور منتقل و پس از ۴۶ روز به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی علت و انگیزه آدم ربایان را اخاذی و مسائل مالی اعلام کرد و در پایان از زحمات بازپرس ویژه جناب جوادی، پرسنل پلیس آگاهی استان خصوصا جناب سرهنگ پورحبیبی رییس پلیس آگاهی استان تشکر و قدردانی کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار