251611
۰۲ اسفند ۱۴۰۲
حوادث

پیدا شدن پیکر 2 مفقودی در لاله زار

پیکر بی جان پدر و کودک ۵ ساله بعد از چند روز در کوهستان بردسیر پیدا شد.

به گزارش کودک پرس ، حمزه وفایی فرماندار بردسیر افزود: این ۲ فرد، پدر ۴۰ ساله و کودک پنج ساله بودند که به علت گم کردن مسیر و سرگردانی در بیابان به علت سرما و گرسنگی جان باخته اند.

وی بیان کرد: خانواده افراد فوت شده اظهار داشته اند پدر و پسر چندروز قبل به دلایل نامعلومی از خانه خارج شده بودند و از آنان خبری در دست نبود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در خبری اعلام کرده بود که در پی تماس تلفنی با مرکز امدادونجات و اعلام مفقودی ۲ نفر در روستای قلعه عسکر از توابع بخش لاله زار شهرستان بردسیر، ۲ تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شد.

رضا فلاح بیان کرد: در این عملیات هفت نیروی امدادی از شعبه بردسیر با یک دستگاه خودرو آمبولانس و وانت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بعد از جست و جو و پیمایش ۶ کیلومتر پیکر بی جان هر ۲ فرد مفقود پیدا و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

مرکز شهرستان بردسیر در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد و از مناطق سردسیر استان و کشور به شمار می رود.

لاله‌زار واقع در شهرستان بردسیر که در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهر کرمان قرار دارد، شهری کوهستانی و سردسیر در دامنه کوه های مرتفع بردسیر و بافت قرار گرفته که با ارتفاع ۲ هزار و ۷۰۰ تا سه هزار متر از سطح دریا، مرتفع ترین شهر ایران نیز به شمار می رود.

این شهر دارای باکیفیت ترین گلاب ایران (به علت ارتفاع زیاد از سطح دریا) و دومین تولیدکنندگاه گل محمدی نیز از نظر سطح زیرکشت در کشور به شمار می رود.

برخی از مناطق بین محدوده شهرستان های بردسیر و بافت به ویژه در محدوده لاله زار در اوج گرمای تابستان بی نیاز از وسایل سرمایشی اما در سرما نیز از مناطق سرد کشور است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار