موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
20068
۲۶ تیر ۱۳۹۶

آشنایی ۳۵ کودک دختر سمنانی با انواع پوشش اسلامی

مهدی جمال، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان‌ عصر روز گذشته ۲۵ تیر از اجرای ویژه‌برنامه «شمیم عفاف» با هدف تقویت هویت ملی و مذهبی اعضای کودک و نوجوان خبر داد و بیان کرد: ۳۵ عضو دختر کودک در برنامه «چادر زیبای من» ضمن شناخت انواع پوشش اسلامی به استناد آیات قرآن با احکام پوشش مردان وزنان در اسلام آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اجرای ویژه‌برنامه «شمیم عفاف» با هدف تقویت هویت ملی و مذهبی اعضای کودک و نوجوان خبر داد و گفت: ۳۵ عضو دختر کودک در برنامه «چادر زیبای من» ضمن شناخت انواع پوشش اسلامی به استناد آیات قرآن با احکام پوشش مردان و زنان در اسلام آشنا شدند.
مهدی جمال، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان‌ عصر روز گذشته ۲۵ تیر از اجرای ویژه‌برنامه «شمیم عفاف» با هدف تقویت هویت ملی و مذهبی اعضای کودک و نوجوان خبر داد و بیان کرد: ۳۵ عضو دختر کودک در برنامه «چادر زیبای من» ضمن شناخت انواع پوشش اسلامی به استناد آیات قرآن با احکام پوشش مردان وزنان در اسلام آشنا شدند.
وی با تاکید بر اینکه در طرحی مشابه نیز به مناسبت هفته حجاب و عفاف اعضای نوجوان این مرکز نیز باهدف تقویت الگوپذیری از شخصیت‌های ملی و مذهبی در کارگاه‌های فرهنگی مانند معرفی کتاب «فاطمه الگوی زیبای حیات»، روخوانی کتاب «برای تو دخترم» و بحث آزاد با موضوع حجاب شرکت کردند گفت: مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون سمنان نیز در هفته حجاب و عفاف به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی با موضوع حجاب، فضاسازی مرکز و معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی برتر، نصب پیام‌های کوتاه و مفید با موضوع حجاب پرداختند.
جمال در تشریح سایر برنامه‌های کانون پرورش فکری استان سمنان در هفته گذشته، عنوان کرد: ۴۰ عضو کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون دامغان نیز در هفته حجاب آثار زیبایی در قالب «نشریه دیواری»، «کارت‌پستال‌سازی»، «نقاشی گروهی» و «دل‌نوشته‌ حجاب» خلق کردند.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان افزود: برگزاری کارگاه بحث آزاد با موضوع اهمیت حجاب و عفاف در اسلام، برگزاری کارگاه قصه‌گویی و بیان داستانی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، تقدیر از اعضای محجبه، برگزاری کارگاه کاردستی و کارت‌پستال‌سازی از فعالیت‌های مربیان در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون دامغان بود.
به گفته وی؛ در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری میامی نیز برای اعضای دختر کودک و نوجوان ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «در آیینه حجاب» برگزار شد و مربیان به اجرای فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، معرفی واقعه تاریخی مسجد گوهرشاد، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، شعرخوانی، تقدیر از اعضای محجبه کودک و نوجوان باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداختند.
جمالبا بیان اینکه در مرکز فرهنگی هنری کانون مهدی‌شهر از برگزیدگان فراخوان «در حریم امن الهی» نیز قدردانی شد، یاداور شد: این فراخوان باهدف ترویج فرهنگ عفاف، معرفی الگوی زنان مسلمان و پرورش حس دینی اعضا در قالب مسابقه در دو بخش نقاشی و ادبی ویژه‌ اعضای کودک و نوجوان طراحی و اجرا شد.
وی افزود: همچنین ویژه‌برنامه‌ «یک گل خوش‌رنگ، یک گل خوش‌بو» به مناسبت روز حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی هنری کانون پروش فکری شهمیرزاد طب دو روز برای اعضای دختر و پسر در قالب کارگاه خوش‌نویسی، بافت روی کاغذ، بحث آزاد، مسابقه، بازی با واژه‌ها و قصه‌گویی اجرا و در پایان از چهار عضو محجبه قدردانی شد.
منبع: خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار