19865
۲۴ تیر ۱۳۹۶

روایات و آیات را باید چگونه برای کودکان و نوجوانان بیان شود؟

محمدتقی امیدیان، مسئول غرفه کودک و نوجوان بنیاد امامت در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: سعی ما بر آن است که با زیان هنر کودکان و نوجوانانی را از طرق مختلف همچون پازل، بنر، نمایش، نقاشی، رنگ آمیزی و … با روایات اهل‌بیت(ع) و آیات نورانی قرآن آشنا کنیم.

به گزارش کودک پرس، سعی ما بر آن است که با زیان هنر کودکان و نوجوانانی را از طرق مختلف همچون پازل، بنر، نمایش، نقاشی، رنگ آمیزی و … با روایات اهل‌بیت(ع) و آیات نورانی قرآن آشنا کنیم.
محمدتقی امیدیان، مسئول غرفه کودک و نوجوان بنیاد امامت در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگویی به جمع بندی فعالیتهای خود در ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن پرداخت و گفت: سعی داشتیم با زیان هنر کودکان و نوجوانانی را که به این غرفه مراجعه می‌کردند از طرق مختلف همچون پازل، بنر، نمایش، نقاشی، رنگ آمیزی و … با روایات اهل‌بیت(ع) و آیات نورانی قرآن آشنا کنیم.
مسئول غرفه بنیاد امامت ادامه داد: استقبال مردم مخصوصاً کودکان و نوجوانان خوب بوده است، کودکان و نوجوانانی که رتبه‌ای در مدرسه یا مسجد محل در زمینه فعالیت‌های قرآنی کسب کرده‌ بودند؛ به قید قرعه به آنها جوایزی به رسم یاد بود تقدیم شد.
وی افزود: غرفه‌ بنیاد امامت حدود ۴ سال است در این نمایشگاه دایر شده است واما از لحاظ مکانی فضا کم بود.
مسئول غرفه کودک و نوجوان بنیاد امامت در پایان از برگزار کنندگان نمایشگاه قرآن و تمام افرادی که در مجموعه حوزه قرآن و عترت مشغول به فعالیت هستند تشکر و قدردانی کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار