198187
۱۸ اسفند ۱۳۹۷

مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی یاسوج به پایان رسید

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی گچساران برگزار شد، گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه وبویراحمد با قهرمانی تیم یاسوج به پایان رسید.

به گزارش کودک پرس ، اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شد.

 در حاشیه برگزاری این مسابقات خداداد افشاریان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال  دختران نوجوان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی گچساران  در سالن پدخندق این شهرستان برگزار شد.

 وی با بیان اینکه در این مسابقات 6 تیم به صورت گروهی به رقابت باهم پرداختند، گفت: مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان با مشارکت تیم‌های از شهرستان‌های یاسوج، گچساران، باشت، بهمئی، لنده و چرام برگزار شد.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه در این مسابقات 150 گل به ثمر رسید،  ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده به مدت 2 روز و با انجام 15 بازی و با داوری، داورانی از استان  برگزار شد.

 

 افشاریان با بیان اینکه مسابقات  فوتسال دختران نوجوان با قهرمانی یاسوج به پایان رسید، گفت: در این دوره از مسابقات گچساران و بهمئی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 وی ابراز کرد: در این دور از مسابقات بهترین بازیکن فنی میناچندکاری از شهرستان بهمئی، خانم گل، نیلوفر خندان از یاسوج و بهترین دروازه‌بان شیما شهبازی از شهرستان گچساران معرفی  شدند.

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان کسب بهترین مدافع و حمله به تیم یاسوج تعلق گرفت.

افشاریان در ادامه با بیان اینکه نیمی از جمعیت ورزشکاران استان به بانوان اختصاص داده شده است، گفت: برای آینده فوتسال بانوان در استان برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

 وی ادامه داد: بانوان ورزشکار در استان مظلوم واقع شده‌اند و با حمایت‌های مسوولان می‌توانیم به بهترین نحو از این قشر از جامعه ورزشی حمایت کنیم.

 این مسوول تصریح کرد: آینده فوتسال بانوان استان درخشان است چرا که هم‌اکنون تعداد 7 نفراز ملی‌پوشان رشته فوتسال از فرزندان این استان هستند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار