19767
۲۱ تیر ۱۳۹۶
صحبتهای خرمندان کارگردان فیلم بیست و یک روز بعد عنوان کرد؛

«بیست و یک روز بعد» نوجوانان را به خوبی جذب کرد

من در اصفهان نوجوانی را برای سومین بار در سالن دیدم که به تماشای «بیست و یک روز بعد» آمده بود و برایم خیلی جالب بود که چرا سه بار برای تماشای این فیلم آمده است. او گفت یک بار خودم آمدم، یک بار به اتفاق خانواده فیلم را دیدم و سومین بار هم با دوستانم آمدم و می‌خواستم آن ها هم در لذت این فیلم شریک باشند

به گزارش کودک پرس، محمدرضا خردمندان ،کارگردان فیلم «بیست و یک روز بعد» که اثرش در این دوره از جشنواره کودک و نوجوان اصفهان جایزه گرفت، در گفت‌و‌گویی در پاسخ به اینکه چه ارزیابی‌ از برگزاری جشنواره اخیر کودک و نوجوان در اصفهان دارد و برنامه‌اش برای آینده فیلمش چیست؟، گفت:الان بیشترین تمرکزمان روی بحث اکران «بیست و یک روز بعد» است که در حال حاضر مشغول انجام مقدمات کار هستیم و ان شاءالله دوم مردادماه امسال در همه سینماهای کشور اکران خواهد شد. با اتفاقات خوبی که در اصفهان برای فیلم افتاد و همچنین اقبال خوب مردم خیلی به آینده آن امیدواریم. راستش آنچه دلمان را گرم کرد درواقع تبلیغی بود که خود مردم برای فیلم انجام می‌دادند. من در اصفهان نوجوانی را برای سومین بار در سالن دیدم که به تماشای «بیست و یک روز بعد» آمده بود و برایم خیلی جالب بود که چرا سه بار برای تماشای این فیلم آمده است. او گفت یک بار خودم آمدم، یک بار به اتفاق خانواده فیلم را دیدم و سومین بار هم با دوستانم آمدم و می‌خواستم آن ها هم در لذت این فیلم شریک باشند.
وی ادامه داد: در اصفهان یک روز هم توسط نوجوانان به کافه تئاتر آن شهر دعوت شدم و در آنجا از من تقدیر کردند و خواستند این جنس از سینما را رها نکنم و بازهم برایشان فیلم بسازم. راستش خیلی از این تماشای فیلم لذت برده بودند؛ چراکه «بیست و یک روز بعد» به نوعی بخش زیادی از حرف‌های ناگفته نوجوانان را در خود دارد که می‌تواند آن ها به خود جذب کند. اگر ما بتوانیم در اکران رسمی هم نوجوانان را به سینماها بکشانیم خودش اتفاق خوبی است. به نظرم مهم‌ترین وجه جشنواره اصفهان همین بحثی بود که متوجه ظرفیت‌های تازه‌تری از فیلم‌مان شدیم، یعنی درواقع ما در جشنواره فیلم فجر با طیف بزرگ‌سال‌تر و در کنارش منتقدان مواجه بودیم اما در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان، فیلم با نوجوانان ارتباط برقرار کرد. یکی از جایگاه‌های ارزشمندی که من واقعا به آن افتخار می‌کنم، جایزه بهترین فیلم نوجوانان این اثر بود که خیلی برایم جذاب بود.
خردمندان در پایان اظهار کرد: راستش با حضور آثار کمدی در جشنواره کودک و نوجوانان اصفهان، تصورم این بود که اثرمان جایی برای رقابت نداشته باشد، چون سوژه خاصی هم داشت و احساس کردم قطعا آثار کمدی بچه‌ها را جذب می‌کند، اما خیلی ناباورانه دیدیم که این جایزه که ترکیب آراء نوجوانی بود که در سالن حضور داشتند به فیلم ما تعلق گرفت و این هیجان‌انگیزترین اتفاق برایمان بود که خاطره خوبی از جشنواره اصفهان برایمان رقم زد. در حال حاضر با توجه به دو جشنواره‌ای (فجر و کودک و نوجوان) که پشت سر گذاشته‌ایم، به نظرم «بیست و یک روز بعد» یک فیلمی برای همه اعضای خانواده است که هرکس می‌تواند با تماشای ان بخشی از خودش را در داستان ببیند.
فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان است. این فیلم داستان فداکاری یک نوجوان برای مادرش است که در آن حمیدرضا آذرنگ، ساره بیات، مهدی قربانی، رضا استادی، سینا رازانی، امیرحسین صدیق، مسعود چوبین و جلال فاطمی به ایفای نقش پرداخته اند و نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است. «بیست و یک روز بعد » نامزد بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار