248651
۲۱ مهر ۱۴۰۲
آلفا و ربات نابودگر

حضور هوش مصنوعی در سینمای کودک و نوجوان

در آخرین روز از اکران فیلم‌های سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «آلفا و ربات نابودگر» به کارگردانی شهرام قدیری و تهیه‌کنندگی بهروز نشان در ژانر علمی و تخیلی در پردیس سینمایی ساحل به نمایش در آمد.

به گزارش کودک پرس ، در آخرین روز از اکران فیلم‌های سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، «آلفا و ربات نابودگر» به کارگردانی شهرام قدیری و تهیه‌کنندگی بهروز نشان در ژانر علمی و تخیلی در پردیس سینمایی ساحل به نمایش در آمد.

موضوع این فیلم به ربات ها و تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره دارد که این روز ها از توجه بسیاری برخوردار است. در واقع استفاده از ربات‌ها در فرایند ساخت فیلم از نکات قابل توجه این اثر است.

روند هیجانی در طول فیلم و حضور بازیگران با تجربه از جمله آشا محرابی و میرطاهر مظلومی در کنار فیلم‌اولی‌ها، موسیقی های پس زمینه و استفاده از رنگ‌های متنوع در این اثر سبب جذابیت آن شده بود.

نکته قابل توجه دیگر در این اثر، آخرین حضور آرش احمدی بازیگر سینمای کودک بود. همچنین قرار است سریالی از این فیلم سینمایی در هفت قسمت ساخته شود و در پلتفرم‌های نمایش خانگی به نمایش درآید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار