197251
۰۶ اسفند ۱۳۹۷

اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی گشایش یافت

اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ،اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته به مدت چهار روز در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، هم اکنون با حضور رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی، مدیر آموزش از راه دور، مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران، مدیران مدارس غیردولتی در حال برگزاری است.

شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران با همکاری و حمایت سازمان مدارس و مراکزغیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با بهره‌مندی از همراهی سازمان‌ها ، نهادها، مؤسسات و ارگان‌های فرهنگی مرتبط به برنامه‌ریزی و برگزاری «نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته» با رویکرد خلاقیت، مهارت، یادگیری اقدام کرده است.

اهداف اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته شامل «معرفی دستاوردها و موفقیت‌های بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت»، «تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیردولتی»، «کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم بخش غیردولتی»، «ارائه ایده‌های نوین آموزشی و تربیتی در جهت دست­یابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت»، «تبادل تجربیات مؤسسان و مدیران در امر مدرسه داری و پاسخگویی به نیازهای روز دانش‌­آموزان»، «معرفی وارائه خدمات ومحصولات شرکت های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های آموزشی» و «معرفی و ارائه محصولات و تولیدات آموزشی وفناوری‌های نوین جهت تسهیل یادگیری و موفقیت دانش‌­آموزان» است.

 

منوچهر ناصرالملکی رئیس این نمایشگاه در مراسم افتتاحیه آن اظهار کرد: سال ۶۷ اولین سالی بود که قانون مدارس غیردولتی تصویب شد و امروز شاهد ابتکارات و تلاش‌های مدارس غیردولتی هستیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ضمن ارائه دستاوردها، محل تبادل تجربیات است، افزود: این نمایشگاه در وسعتی به اندازه ۱۱ هزار متر مربع برپا شده است؛ همچنین بیش از ۳۰۰ مدرسه و مرکز و تعدادی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

ناصرالملکی ادامه داد: سعی شده است در حاشیه این نمایشگاه برنامه جانبی برگزار شود که ۱۱۰ مورد تقاضای برگزاری کارگاه آموزشی داشتیم که به دلیل کمبود ۸۰ کارگاه برگزار می‌شود.

 

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود و روز چهارشنبه نیز تا ساعت ۱۴ فعال است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار