19724
۲۱ تیر ۱۳۹۶
حضور 55 تولیدکننده و صاحبان صنایع؛

در نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی قزوین چه می گذرد؟

در این نمایشگاه بیش از ۵۵ تولید کننده و برپایی نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی صاحبان صنایع در حوزه‌های کتاب و انتشارات کودک، بازی و سرگرمی، بازی های فکری، پوشاک، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی، آموزشگاه‌های هنری از استان‌های تهران و قزوین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کودک پرس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۵ تولید کننده و برپایی نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی صاحبان صنایع در حوزه‌های کتاب و انتشارات کودک، بازی و سرگرمی، بازی های فکری، پوشاک، تزئینات اتاق کودک، سیسمونی، تجهیزات ورزشی، آموزشگاه‌های هنری از استان‌های تهران و قزوین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
هادی طاهرخانی افزود: ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان و خانواده‌ها در زمینه بازی و اسباب بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی کودک و نوجوان، ایجاد فضایی بمنظور ارائه محصولات تخصصی و آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، معرفی آخرین تولیدات جدید، افزایش نشاط شهروندان از جمله اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.
به گفته وی، در حاشیه برگزاری این رویداد فرهنگی، برنامه عموهای فیتیله‌ای در روز پنجشنبه بیست و دوم تیر ماه برگزار خواهد شد.
نهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

مرجع: خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار