196127
۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی:

نظارت‌ها بر وسایل بازی پارک‌های عمومی و مهدکودک‌ها افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از مصوبه جلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان برای افزایش نظارت بر وسایل بازی پارک‌های عمومی و نیز مهدهای کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، وحید قربانی گفت: با همکاری ادارات کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهزیستی، آموزش و پرورش و شهرداری‌های استان، بازرسی و رفع نواقص و سایر امور مرتبط با استانداردسازی وسایل بازی تشدید می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: بهترین روش برای کیفیت‌بخشی به این مساله، افزایش سطح آگاهی و دانش مدیران و متولیان مربوطه است و باید آموزش‌های لازم به مدیران مهدکودک‌ها و بخش بهره‌برداری از فضاهای عمومی شهری ارائه شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های مسؤول در این زمینه مکلف هستند که  استانداردهای اجباری و قانونی را رعایت کنند، اظهار کرد: همچنین براساس تصمیم این کارگروه در پی گزارش وضعیت موتورخانه ادارات دولتی مقرر شد آن دسته از اداراتی که موتورخانه آنها برای کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا، باید بهینه‌سازی شود، با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز خود اقدام کنند.

قربانی ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از عملکرد کارگروه تعیین ماهیت فرآورده‌های نفتی ارائه و مقرر شد مکان مناسب در گمرک‌های مشهد و سرخس برای استقرار نمونه برداران استاندارد پیش‌بینی شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همچنین طی این نشست گزارش‌هایی از وضعیت استانداردسازی خودروهای دوگانه‌سوز کارگاهی و آخرین وضعیت آزمایشگاه‌های هیدرواستاتیک ارائه و تدابیری برای مدیریت این شرایط اتخاذ شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار