موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
19409
۱۵ تیر ۱۳۹۶

گزارشی از آزمون سراسری زبان ویژه کودکان

یکشنبه یازدهم تیرماه با حضور آقای دکتر قرایی و کارشناسان و هیات همراه ، سومین دوره آزمون های سراسری موسسه نوآوران راه ابریشم به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، یکشنبه یازدهم تیرماه با حضور آقای دکتر قرایی و کارشناسان و هیات همراه ، سومین دوره آزمون های سراسری موسسه نوآوران راه ابریشم به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار گردید.

زبان سرای امروز که مرکز اجرایی موسسه در بندرعباس محسوب می شود برای این آزمون بیش از یکصد زبان آموز خود را مهیا کرده بود که بتوانند دانسته های زبانی خود را در چهار سطح خواندن ، نوشتن، گوش دادن و حرف زدن با معیارهای رسمی بسنجند.
در این دوره زبان آموزان در چهر سطح علمی JUNIOR1 , JUNIOR2 , A2 AND B1 شرکت کردند.
این آزمون با نظارت جناب دکتر قرایی مدیر یت محترم نوآوران راه ابریشم به همراه ناظرانی از دفتر مرکزی برگزار گردید.
دبیرستان تیزهوشان اسدپور بندرعباس که مکان برگزاری این آزمون بود در یک روز گرم تابستانی شاهد شور و شوق و استقبال گرم زبان آموزان و خانواده های آنان بود که ازاول صبح در یک فرایند منسجم و منظم به استقبال این رخداد آموزشی رفتند.
ریاست آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با حضور در مراحل مختلف آزمون از نزدیک در جریان قرار گرفته و از روند نهایی آن نیز بازدید به عمل آورده و از نزدیک با ویژگی های این آزمون آشنا شدند.
در حاشیه نیز آقای سید هادی حسینی مدیریت محترم آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در نشستی صمیمانه با جناب آقای دکتر قرایی مدیریت محترم موسسه نوآوران راه ابریشم قول دادند که یاریگر این موسسه در گسترش خدمات آموزشی خود در سطح استان هرمزگان باشند.
این آزمون راس ساعت 10 صبح یک شنبه آغاز شد و زبان آموزان پس از پایان آزمون کتبی برای سنجش مهارت گفتاری به نوبت توسط ناظرین محترم مصاحبه شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار