194041
۰۴ بهمن ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل خبر داد؛

اکران رایگان ۵ فیلم منتخب سینمای کودک در مدارس مناطق محروم اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برای دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوانان در سینما انقلاب اردبیل اکران می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، ناصر اسحاقی در نشست هماهنگی جشن «سیمرغ و پروانه‌ها» در اردبیل تصریح کرد: توجه به حوزه فرهنگ و هنر در بین دانش‌آموزان مدارس مختلف مورد تاکید بوده و در این خصوص سیاست‌های اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرایی می‌شود.

به گفته وی در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی فارابی و توجه به سینمای کودک و نوجوان زمینه‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در سینماها فراهم می‌شود و ایام مبارک دهه فجر فرصت مناسبی را برای افزایش علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان به هنرهای نمایشی فاخر زمینه‌ساز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر ضرورت آشنایی بیشتر قشر جوان و نوجوان با سینما تاکید کرد و ادامه داد: همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۳ بهمن به مدت پنج روز اکران‌های مربوط به فیلم‌های کودک و نوجوان در سینما انقلاب اردبیل انجام خواهد پذیرفت.

اسحاقی یادآور شد: مدیران مدارس برای انجام هماهنگی‌های لازم و حضور دانش‌آموزان در سینما با توجه به رده سنی اعلام شده هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا زمینه استقبال و حضور پرشور نوجوانان در این برنامه ها فراهم گردد.

 

به گفته وی همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ درنظر گرفته شده تا فعالیت‌های این مجموعه در ایام دهه فجر رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار