193550
۳۰ دی ۱۳۹۷
در گفت‌وگویی عنوان شد؛

ازسرگیری نشست‌های انجمن ادبی «صد دانه یاقوت» در شیراز

انجمن شعر و داستان کودک و نوجوان «صد دانه یاقوت» در دانشگاه شیراز برگزاری جلسات تخصصی خود ازسر می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه مرادی دبیر انجمن علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز در این باره گفت: انجمن «صد دانه یاقوت» با هدف ترویج ادبیات کودک و نوجوان سال قبل توسط معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی راه‌اندازی شد. بنده دبیر بخش شعر این انجمن و خانم مرضیه مرادی دبیر بخش داستان آن است.

وی درباره اقدامات انجام شده در این انجمن، افزود: پیش از این جلسات هفتگی در دانشگاه برگزار می‌شد و ۲۴ دیماه سال گذشته هم شکوه قاسم‌نیا و بابک نیک‌طلب در برنامه‌ای حضور داشتند. 2 جلسه نقد کتاب رمان «وریا» اثر سیده زهرا محمدی و شعرهای کودک هادی فردوسی نیز برگزار شده و نشریه «صد دانه یاقوت» هم درباره ادبیات کودک و نوجوان راه‌اندازی شده که در جشنواره نشریات دانشگاه شیراز شایسته تقدیر شد.

این دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی افزود: امسال که دکتر سعید حسام‌پور ریاست مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز را پذیرفت، از ما خواسته شد جلسه‌ها جدی‌تر و تخصصی تر برگزار شود که اولین جلسه از ۱۵ بهمن برگزار می‌شود.

مرادی گفت: دوشنبه‌های اول و سوم هر ماه ساعت 15 تا 17 در بخش دانشجویان دکتری زبان و ادبیات فارسی این نشست‌ها برگزار می‌شود که حضور در آن برای عموم مردم نیز آزاد است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار