193077
۲۶ دی ۱۳۹۷

۱۵۰ اثر به جشنواره شعر”رنگ خاک، بوی سیب” ارسال شده است

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(علیه‌السلام) همدان گفت: تا امروز ۵۰ تن از شعرای استان همدان ۱۵۰ اثر در سه بخش شعر سپید، کودک و نوجوان و کلاسیک به دبیرخانه جشنواره شعر”رنگ خاک، بوی سیب” ارسال کرده‌اند که هم‌اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

به گزارش کودک پرس ، رسول کرمی با اشاره به برگزاری جشنواره “هنرماندگار” اظهار داشت: با اعلام  فراخوان ارسال، آثار تا امروز آثار بسیاری در شته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از جمع آثار ارسالی، 300 اثر از 100 شرکت کننده پذیرفته شده است.

وی با اعلام اینکه با توجه به برگزاری جشنواره تخصصی شعر و ادبیات نمایشی استان همدان آثار ارسال شده در این بخش به دبیرخانه، از جشنواره “هنرماندگار” کنار گذاشته شده‌اند، افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره “هنرماندگار”  آثار خود را در رشته های سرود، تک خوانی، نقاشی، خوشنویسی، عکس از فعالیت های فرهنگی هنری بسیجیان، فیلم کوتاه و نماهنگ ارسال کرده اند که بیشترین آثار ارسالی نیز مربوط به بخش عکس و خوشنویسی است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(علیه‌السلام) همدان با اشاره به اتمام زمان ارسال آثار به جشنواره “هنرماندگار” گفت: هم اکنون آثار ارسالی به دبیر خانه در 8 رشته تخصصی توسط داروان و انجمن‌های تخصصی هر رشته در حال داوری هستند و در نهایت در مراسم اختتامیه از افراد برگزیده تجلیل می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه “10 شب، 10 خاطره” به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و عنوان کرد: در این برنامه نیز تصمیم داریم از مبارزان انقلابی استان همدان که متعلق به اقشار و اصناف مختلف هستند دعوت کرده تا ابعاد مبارزات مردم با رژیم طاغوت را بیان کنند.

کرمی درباره جشنواره “رنگ خاک، بوی سیب” نیز ابراز کرد: این جشنواره نیز  با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان طراحی و اجرا شده است که اختتامیه آن در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  جشنواره  “رنگ خاک، بوی سیب” مختص شعر دفاع مقدس بوده که در سه بخش شعر سپید، کودک و نوجوان و کلاسیک برگزار می‌شود، گفت:  تا امروز 50 تن از شعرای استان همدان 150 اثر به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های یاد شده  به دبیرخانه ارسال کرده‌اند که هم اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار