190931
۱۰ دی ۱۳۹۷

برگزاری ۱۵۰ برنامه «کودک و نوجوان» به‌مناسبت دهه فجر در یزد

رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان یزد گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در این کمیته برنامه‌ریزی شده و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،  سید حسین پیغمبری، رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان یزد در نشست کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان یزد اظهار کرد: برنامه های زیادی جهت بزرگداشت انقلاب گردآوری شده که جشنواره قصه گویی چله انقلاب، پخش فیلم قصه گویی چله انقلاب از سیمای یزد، جشنواره قصه گویی و خاطره انقلاب، ساخت ۴۰ کبوتر کاغذی و تلفیق با طرح ادبی و نصب درخت نمادین انقلاب از این برنامه ها است.
وی ادامه داد: رونمایی از کتاب «تویی که می نویسی»نوشته دشتی، معرفی سردار فیض اردکانی، نمایشگاه دست سازه های کودکان از دیگر برنامه های این ستاد خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: نمایش فیلم های داستانی با مضامین انقلاب اسلامی و همچنین ویژه برنامه ادبی چلچراغ، جشنواره بازی های محلی و همچنین گفتمان دینی در مدارس با حضور اساتید مجرب سازمان تبلیغات از دیگر برنامه های پیش بینی شده این ستاد است.
پیغمبری افزود: کارگاه کاریکاتور و پرواز بادبادک ها، جشن چهل بهار از دیگر برنامه هایی است که در کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان یزد تصویب و اجرایی خواهد شد.

 

یادآور می شود در پایان این نشست که با حضور سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی، نمایندگان دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری و دیگر ارگان های عضو برگزار شد، هر یک از اعضا برنامه های پیشنهادی خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار