190100
۰۳ دی ۱۳۹۷

اثر ۷۰ هنرمند در دهمین نمایشگاه نقاشی سنندج عرضه شد

اثر ۷۰ هنرمند کودک و نوجوان در دهمین نمایشگاه نقاشی رویای رنگی با موضوع چهره‌ها در گالری هنر سنندج به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش کودک پرس ، دهمین نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان به همت آموزشگاه نقاشی رویای رنگی از عصر شنبه اول دی در گالری هنر سنندج بر پا شده و تا 6 دی نیز پذیرای علاقمندان است.

مدیر آموزشگاه رویای رنگی در ارتباط با برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: یکی از شیوه هایی که باعث ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر کودکان و نوجوانان مستعد در حوزه نقاشی می شود، برپایی نمایشگاه و عرضه آثار آنها است.
نگین وکیلی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 150 اثر به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: علاوه بر آموزش نقاشی که هدف نخست آموزشگاه ماست برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه هایی است که در طول سال اجرا می کنیم.

وی تعداد کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه را 70 نفر اعلام کرد و افزود: برای هر دوره از نمایشگاه موضوعی انتخاب می شود که آثار نقاشی به نمایش گذاشته شده در دهمین دوره با موضوع چهره ها است.

علاقمندان به هنر نقاشی هر روز صبح از ساعت 10 تا 13 و بعد ازظهرها از ساعت 16 تا 19 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار