18855
۰۶ تیر ۱۳۹۶
حاجی عبدالهی دبیرجشنواره هدف خبرداد؛

فرصت شرکت در جشنواره هدف تمدید شد

در گزارش هایی که واحد ارتباطات روزانه برای بنده ارسال می کند،یک درخواست جامع توسط علاقمندان مطرح شده بود که خواستار تمدید جشنواره شده بودند. علتی که این بزرگواران در پیام ها و تماس ها مطرح کرده بودند،ماه رمضان و همچنین پیش روبودن کنکور بود.

به گزارش کودک پرس، اشکان حاجی عبدالهی،دبیرجشنواره هدف گفت: در گزارش هایی که واحد ارتباطات روزانه برای بنده ارسال می کند،یک درخواست جامع توسط علاقمندان مطرح شده بود که خواستار تمدید جشنواره شده بودند. علتی که این بزرگواران در پیام ها و تماس ها مطرح کرده بودند،ماه رمضان و همچنین پیش روبودن کنکور بود.
وی افزود: تمدید جشنواره واقعا تمام برنامه ریزی های ما را به هم می ریزد ولی پس از مشورت و بررسی در شورای مرکزی دوستان و اعضا با تمدید جشنواره موافقت کردند.بنا براین دریافت آثار تا 18 تیرماه ادامه پیدا می کند و علاقمندان مثل گذشته با همان روشهای معرفی شده می توانند آثار خود را ارسال کنند.البته احتمالا به علت تمدید جشنواره،اختتامیه با چند هفته تاخیر برگزار شود.
حاجی عبدالهی در رابطه با روند داوریها مطرح کرد:در این جشنواره ما 3 هیئت داوری داریم که یک مرحله آن داوران نوجوان هستند و دو مرحله دیگر شامل داوران مشهور و متخصص و با تجربه کشور هستند.در پایان مرحله داوری،3 نفر در هر بخش برگزیده می شوند و یک نفر هم توسط رسانه ها و مردم انتخاب می شود که به عنوان انتخاب مردم در اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرد.
حاجی عبدالهی ضمن تشکر از حامیان جشنواره که نقش اصلی در این جشنواره را ایفا می کنند،اظهار داشت:سعی می کنیم به مرور و هر چند روز یکبار اطلاعات تازه و مفید از جشنواره در اختیار علاقمندان عزیز قرار دهیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار